Ćwiczenia kegla dla mężczyzn

Jeśli uważasz, że ćwiczenia Kegla tylko dla kobiet, jesteś w błędzie. Ci, u mężczyzn mogą poprawić funkcję kontroli moczu i funkcji seksualnych.

Kegel ćwiczenia dla mężczyzn, aby wzmocnić mięśnie miednicy, które podtrzymują pęcherz i jelita, i znacznie wpływają na funkcje seksualne. Ćwiczenia kegla mogą działać na tyle dyskretnie, że jesteś ich w stanie zrobić w każdej chwil podczas odpoczynku na kanapie, pracujesz lub jazdy w samochodzie.

Zalety Kegelovih ćwiczeń dla mężczyzn

Zalety KegelovihWiele czynników może osłabić mięśnie dna miednicy, w tym chirurgiczne usunięcie gruczołu krokowego i chorób, takich jak cukrzyca lub nadmiar aktywny nerkach.

Eksperci zalecają ćwiczenia Kegla dla mężczyzn, a szczególnie tym, którzy cierpią z powodu nietrzymania moczu.

Niektóre badania wykazały, że ćwiczenia Kegla dobrze i dla mężczyzn, którzy cierpią na zaburzenia erekcji. Jak poprawnie wykonywać ćwiczenia Kegla?

Konieczna trochę ćwiczeń, aby zobaczyć, jak powodują skurcz mięśni miednicy.

Znaleźć prawdziwe mięśnie

Jak ustalili mięśnie dna miednicy, przestań sikać, i zaciśnij mięśnie, które susprežu produkcji gazów. To mięśnie miednicy. Jeśli ich napinjati przed lustrem, zobaczysz, że korzeń prącia, bliżej do jamy brzusznej, jąder trochę podnieść.

Doskonalić technikę

Po ustaleniu mięśnie dna miednicy, opróżnić pęcherz i legnite na plecy, tak, że savijete kolana i szeroko rozstawić je. Napnite mięśnie dna miednicy, przytrzymaj je napetima około 3 sekund, a następnie zrelaksować się na 3 sekundy. Robisz to kilka razy z rzędu, ale nie przesadzaj. Raz, gdy mięśnie miednicy wzmacniać, ćwiczenia Kegla, można pracować w czasie, gdy siedzisz, stoisz lub chodzisz.

Trzymasz w centrum uwagi

Trzymasz w centrumDla uzyskania najlepszych rezultatów, skup się na wzmacniająca mięśnie miednicy. Należy uważać, aby nie napinjete mięśnie brzucha, ud lub pośladków. Należy unikać wstrzymywania oddechu. Zamiast tego, oddychaj głęboko i powoli podczas ćwiczeń.

Kiedy wykonywać ćwiczenia Kegla?

Ćwiczenia kegla powinny być częścią codziennej rutyny.

  • Robisz ćwiczenia Kegla podczas imprez, które robisz na co dzień, powiedzmy, myć zęby.
  • Drugi zestaw Kegelovih ćwiczeń można zrobić, dopóki mokrite lub praznite jelit, aby usunąć ostatnie krople moczu lub kału.
  • Napinjite mięśnie dna miednicy przed i w trakcie imprez, które stawiają nacisk na mięśnie brzucha, takie jak kichanie, kaszel, śmiech lub podnoszenie ładunku.
  • Napinjite mięśnie dna miednicy podczas aktywności seksualnej, aby utrzymać erekcji, jak to możliwe i opóźnić wytrysk.

Kiedy można się spodziewać wyników?

Jeśli robisz ćwiczenia Kegla regularnie, czyli 3 zestawy na każdy dzień, wyniki można spodziewać się już po 6 tygodniach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *